Labels

maandag 15 april 2013

Baking @ Rachael's new place

Rachael woont nu op 3 minuten stappen van waar ik woon.
Deze avond hebben we brownies en pannenkoeken gemaakt. In de eerste brownie hebben we kaneel ivm cacaopoeder gedaan (heeeel dom). Zeker niet goed voor mij. Vroeger haatte ik kaneel, nu vind ik het
gewoon niet lekker. Want ben er ondertussen een beetje gewoon aan geworden, Canadezen gebruiken kaneel zo vaak!
De tweede brownie gemaakt met cote d'or double lait en cadbury hazelnut. Wel heel lekker.



double lait


met zelfgemaakte coulis

rachael die pannenkoeken aan het maken is

Je kan ze bijna niet zien, maar als je goed kijkt dan kan je twee stinkdiertjes zien. Kheb er al eerder gezien, maar had nooit een camera bij. Ik was te bang om dichterbij te gaan, iedereen weet wel waarom.
Op een gegeven moment merkte één van de twee me op en ik hield me al klaar om te gaan lopen. Ik denk niet dat het in hun aard ligt om iemand te achtervolgen en dan te besproeien, maar toch.



Geen opmerkingen: